Klachtenprocedure
We doen ons uiterste best om de opvang en het onderwijs van je kind zo goed mogelijk te verzorgen. Het kan altijd voorkomen dat iets niet loopt zoals je verwacht. Heb je behoefte dit te bespreken? Doe dit dan met degene die het betreft. Kom je er samen niet uit, dan kun je jezelf wenden tot de directeur; J. Wedage. Mocht dit niet het gewenste resultaat opleveren dan kun je de bestuursmanager contacteren. Als laatste bestaat de mogelijkheid een klacht in te dienen bij de LKC. Landelijke Klachten Commissie voor het primair onderwijs. Postbus 85191, 3508 AD Utrecht, Telefoon 030 2809590, e-mail
Voor de KOV/BSO kunt u een klachtenformulier invullen welke te vinden is op website van Kibeo Kibeo Je kunt een folder met uitleg opvragen bij de pedagogisch medewerksters.
In het geval van ongewenste omgangsvormen kun je jezelf wenden tot onze interne vertrouwenspersoon (juf Bianca). Indien nodig kan juf Bianca je met de klacht doorverwijzen naar de externe vertrouwenspersoon: Marissa Buijs-Tanis te bereiken via telefoon: +31646340845 en via e-mail:
Deze externe vertrouwenspersoon neemt de klacht in behandeling en gaan te werk volgens het Reglement Landelijke Klachtencommissie. Dit houdt in dat mevrouw Buijs-Tanis aanspreekpunt is bij grensoverschrijdende klachten en daarbij:
- door middel van bemiddeling naar een oplossing zoekt
- indien nodig de klager helpt bij de procedure
- bijstand kan verlenen bij het doen van aangifte bij politie of justitie
- aanwijzingen, zijnde geen concrete klachten, ter kennisgeving zal doorgeven aan de directie of het bevoegd gezag
- gevraagd of ongevraagd advies geeft over de door het bevoegd gezag te nemen besluiten